Follow on Bloglovin

Instagram

 
@nicolettareggio

A game of lights

martedì, 25 gennaio 2011 -

67 comments

Buongiorno ragazzi,
come va?
Queste foto sono state scattate sabato pomeriggio, cielo limpido, temperature autunnali o quasi e un sacco di commissioni da fare per organizzare la festa a sorpresa di mia sorella.
Così durante il tragitto io e il mio ragazzo ci siamo fermati per riordinare le idee in compagnia di un caffè (sempre d’aiuto in certe circostanze) e a goderci un po’ di pace davanti allo splendido santuario che vedete nello sfondo delle foto, che non erano assolutamente previste visto che pensavo di non avere la macchina fotografica dietro.
Le luci non sono delle migliori a causa dei raggi che sbucavano tra gli alberi creando un gioco di ombre per niente favorevoli all’obiettivo, ma spero che vi piacciano comunque.
 Hi guys, how are you?
These photos were taken Saturday afternoon, clear skies, temperatures in autumn and a lot of errands to run for organizing the surprise party of my sister.
So on the way me and my boyfriend we stopped to rearrange the ideas in the company of coffee (always helpful in certain circumstances) in front of the wonderful sanctuary, you see in the background of the photos, which were not provided because I thought I had the camera behind.
The lights are not the best because of the rays that emerge through the trees creating a play of shadows unfavorable to the objective, but I hope you enjoy them anyway. 

Leather Jacket: Frankie Morello – Skirt: Zara – Bag: Miu Miu – Shirt: H&M – Shoes: Prima Donna
Vi auguro una splendida giornata, a presto!
I wish you a wonderful day, see you soon!
Follow The Scent of Obsession
with ♥
Nicoletta

67 Comments on “A game of lights”

Leave a Reply

you might also like these
  • vacanze 2013 italia fashion blogger costume da bagno nicoletta reggio
  • outfit primaverile nude look fashion blogger
  • CÉLINE BOSTON & DR.MARTENS - CASUAL OUTFIT fashion blogger
Popular posts